Ακύρωση παραγγελίας

  Συχνές ερωτήσεις πελατών

Ακύρωση παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:

- Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέστε το 2382-032-218 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελιάς σας - Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 2382-032-218 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας

Για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με τα παρακάτω θέματα:

- Έχει αποσταλεί η παραγγελία μου; - Σε ποιό στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου; - Πότε θα παραλάβω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου που ακόμη δε μου έχει σταλεί; - Η παραγγελία μου δεν έφθασε ποτέ; - Ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου. - Λείπουν συγκεκριμένα τεμάχια από ένα προϊόν. - Θα πάρω απόδειξη όταν παραγγείλω online?

Παρακαλώ καλέστε μας στο 2382-032-218 ή επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας αναφέροντας τον Αριθμό Παραγγελίας και ένα τηλέφωνο επικοινωνίας.

Ειδικά για την εξέλιξη της παραγγελίας σας (σε ποιο στάδιο βρίσκεται) επισκεφτείτε το Λογαριασμό σας και πατήστε "Εξέλιξη Παραγγελίας"